Matematisk resonnering på barnetrinnet. En systematisk litteraturstudie av hvilke lærerhandlinger som kan fremme og utvikle elevenes resonneringsferdigheter.
dc.contributor.author | Grønnli, Sofie | |
dc.date.accessioned | 2024-01-24T11:49:03Z | |
dc.date.available | 2024-01-24T11:49:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3113559 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Matematikk 4 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Matematisk resonnering på barnetrinnet. En systematisk litteraturstudie av hvilke lærerhandlinger som kan fremme og utvikle elevenes resonneringsferdigheter. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 66 s. | en_US |