Blar i Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV) på tittel
Viser treff 1183-1202 av 1249
-
Verdal videregående skole sin ”reise” mot å bli en mer lærende organisasjon - Hvor er vi? og Hvor vil vi?
(Master thesis, 2008)Temaet er den lærende organisasjon, og problemstillingen er knyttet til Verdal vgs. sin reise mot å bli en mer lærende organisasjon. Reisen har vært sammen med skolens mellomledergruppe, som består av område- og seksjonslederne. ... -
Verdienes verdi : verdibasert ledelse hos fylkesmannen i Nordland
(Master thesis, 2015) -
«Vi og de andre» – en studie av hverdagen med elektronisk kontroll
(Master thesis, 2018) -
«...Vi tåler hele dem...». En studie av miljøterapeuters opplevelse
(Master thesis, 2022) -
”Vi trenger hverandre – ikke sant?” En studie av kunnskapsutvikling i en tverrsektoriell forskergruppe
(Master thesis, 2010-10-18)Tema i avhandlingen er gruppen som arena for kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling. Problemstillingen belyser hvordan en tverrsektoriell forskergruppe, med deltakere både fra akademia og praksisfelt, kan fungere som ... -
Vi vil lek! Barneperspektiv på medvirkning i barnehagen
(Master thesis, 2017) -
"Vi" og "dem" - en studie om læringskultur blant trafikklærere
(Master thesis, 2019) -
Video Assistant Referee (VAR), gender and football refereeing : a scoping review
(Peer reviewed; Journal article, 2023) -
Det vil tvinge seg fram : om lokale og interkommunale strategier i møte med samhandlingsreformen
(Master thesis, 2012) -
Virker virkemidlene? : en evaluering av seniorpolitikken og de seniorpolitiske virkemidlene i Vefsn kommune
(Master thesis, 2013)Tema for vår undersøkelse har vært å se på om virkemidlene i Vefsn kommunes seniorpolitikk fungerer etter hensikten, nemlig å blant annet bidra til å beholde seniormedarbeiderne lengst mulig i aktiv tjenesteproduksjon ... -
Virtual(ly) women athletes : A study of gendered power relations and inequality in sports-themed esports
(PhD in Sociology;no. 63, Doctoral thesis, 2023) -
Vold mot barn i hjemmet. Hvordan ivareta barns rettigheter?
(Journal article; Peer reviewed, 2014)