Blar i Fakultet for samfunnsvitenskap (FSV) på tittel
Viser treff 334-353 av 1250
-
Fra presentasjon til prestasjon? Sportifisering av skateboard i Norge
(Peer reviewed; Journal article, 2019) -
Fra renhold til smittevern - ledelse av kommunale renholdsarbeidere under en pandemi
(Master thesis, 2022) -
Fra samarbeid til prosess. Om kunnskapsutvikling i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi AS
(Master thesis, 2014-10-14)I denne avhandlingen undersøker vi hvordan prosessen ble fremmet i samarbeidet mellom Rennebuskolen og TrønderEnergi Kraft AS, hvor den ene av oss forskerne studerer sin egen organisasjon. Videre i forskningsspørsmålene ... -
Fra stykkevis og delt kunnskap til helhetlig og eid kunnskap: tjenesteutvikling og tiltaksmetoder i Barne- og familietjenesten Østbyen tiltak
(Master thesis, 2007)Oppgavens tittel: Fra stykkevis og delt kunnskap til helhetlig og eid kunnskap, betegner at for å forstå helheten, så må en se hvordan deler utgjør et hele. I en kompleks, kunnskapsintensiv og lærende organisasjon skal ... -
Fra Sundhetskollegium til Sosialdepartement – sentralmyndighetenes kamp mot kolera
(Journal article; Peer reviewed, 2009) -
Fra team til Teams ‐ en studie av meningsskaping i digital samhandling
(Master thesis, 2021) -
Fra visjon til virkelighet. Improvisasjon, mulighetenes verktøy
(Master thesis, 2017) -
Fragments of the Future. Decolonization in Sami Everyday Life
(Journal article; Peer reviewed, 2016) -
Framing and scaffolding as relational caregiving in an institution for people living with dementia
(Journal article; Peer reviewed, 2019) -
Framing dementia care-practices : the politics of early diagnosis in the making of care
(Peer reviewed; Journal article, 2020) -
Framtidig flomforvaltning i Gudbrandsdalen: Naturbasert eller infrastrukturbasert?
(Master thesis, 2020) -
Friedrich Engels ve Devrimci Kuram : Devrimci Bir Yaşamın Mirası
(Others, 2022) -
From co-creation to public value through collaborative platforms—the case of Norwegian kindergartens
(Peer reviewed; Journal article, 2022) -
From sequences to variables : Rethinking the relationship between sequences and outcomes
(Peer reviewed; Journal article, 2023) -
Funksjonsnivå og livskvalitet fra barn- til voksenalder hos mennesker med autisme
(Master thesis, 2008)