Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 1247-1266 av 2026
-
Mr. No One : om sosial kompetanse i en teoretisk skolehverdag
(Master thesis, 2016) -
MuBiTec : Musikalische Bildung mit mobilen Digitaltechnologien
(Chapter; Peer reviewed, 2019) -
Mulighetsrom for trearbeid med utgangspunkt i øyeblikksbilder av elevarbeider
(Peer reviewed; Journal article, 2019) -
The Multilingual Picturebook in English Language Teaching: Linguistic and Cultural Identity
(Peer reviewed; Journal article, 2020)The many benefits of using picturebooks in the primary classroom include language development as well as an introduction to real-world issues through storytelling and fictitious characters that children can relate to. ... -
Music matters. En kvantitativ studie blant musikkstudenter ved Nord Universitet
(Master thesis, 2021) -
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
(Book; Peer reviewed, 2020)This anthology presents research projects that examine the intersection between music, technology and education from a variety of perspectives. The contributors are from a range of educational programs within traditional ... -
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives.
(Chapter; Peer reviewed, 2020) -
Music, verbal feedback and power output on a submaximal load in explosive bench press
(Master thesis, 2018) -
Musikalische Bildung mit mobilen Digitaltechnologien. Kompetenzentwicklung und Kompetenzstrukturen
(Chapter; Peer reviewed, 2023) -
Musikalske praksiser i sosiale mellomrom
(Journal article, 2012) -
Musikkproduksjonen hos Kirkelig kulturverksted. Tradisjonsformidling i en pluralistisk samtid
(Master thesis, 1992)KKV har gjennom en årrekke gitt et frodig bidrag til norsk plateproduksjon. Og nettopp denne frodigheten - hva er den? Kan det finnes ett, eller flere samlende begrep som kan beskrive helt sentrale sider ved hva dette ... -
Musikpädagogische Perspektiven auf Lernen in Praktiken. Eine videographische Studie zu einem Workshop im Opernhaus
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Bei der Beobachtung eines videographierten Schüler*innenworkshops zum Musical Anatevka, der mit Methoden der Szenischen Interpretation gestaltet war, stellte sich die Frage, ob das Lernen, das laut Aussagen der Schüler*innen ... -
Musisering på ungdomstrinnet. En studie av læreres erfaringer med praktisk musikkundervisning
(Master thesis, 2020) -
Myten om lønnsarbeidet. Nordnorsk arbeidsliv i historisk perspektiv
(Journal article; Peer reviewed, 2007) -
Møte med en ny arbeidsplass - et essay
(Master thesis, 2007)Da jeg startet på dette studiet jobbet jeg enda i Forsvaret. Etter to år sluttet jeg, og begynte i ny stilling ved Høgskolen i Bodø. Dette skjedde samtidig som jeg skulle begynne på denne oppgaven. Hele dette studiets ... -
Møte og mot - samme rot : om lærerens mot i møte med elev og heim
(Master thesis, 2008)Masteroppgaven er et vitenskapelig essay som avslutter et tverrfaglig deltidsstudium i Praktisk kunnskap over fire år. Studiet har inneholdt refleksjon over egen yrkeserfaring, forskning i eget praksisfelt, arbeid med ...