Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 2000-2019 av 2026
-
Å lykkes i lag! – Samhandling mellom administrasjon og politikk
(Journal article; Peer reviewed, 2016) -
Å lære seg bluegrass-mandolin: en studie i muligheter og utfordringer
(Master thesis, 2023) -
Å møte et barn : barn med utfordrende atferd, de voksnes holdning
(Master thesis, 2016) -
Å se eleven i et helhetsperspektiv. En kvalitativ studie av hvordan logopeder arbeider med
(Master thesis, 2017) -
Å se meninga i arbeidet
(Master thesis, 2012)Fra jeg begynte i arbeidslivet har arbeidet vært en viktig del av mitt liv. Fordi det er viktig for meg, har jeg også et behov for at det skal være en mening med, og mening i, arbeidet jeg utfører. Derfor har jeg også ... -
Å skape et uenighetsfellesskap. Historisk tidsskrift som debattforum
(Peer reviewed; Journal article, 2021) -
Å ta beslutning om behovsmedisin : En kvalitativ studie om hvordan beslutningstaking praktiseres i forbindelse med bruk av behovsmedisin, i kommunale omsorgsboliger for eldre
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis;Nr. 46, Doctoral thesis, 2022) -
Å ta med litteraturen utendørs – veien til oppnåelse av en god leseopplevelse?
(Master thesis, 2022) -
Å utvikle grunnskolelærarstudentane sin skrivekompetanse
(Journal article; Peer reviewed, 2017) -
Å velge aktiviteter selv som grunnlag for trivsel og mestring. En casestudie av kroppsøvingsundervisningen ved en videregående skole
(Journal article; Peer reviewed, 2017) -
Å være forberedt på det uforberedte
(Master thesis, 2012) -
Å være i bevegelse : fysioterapeuters kunnskapsutvikling i egen bevegelsespraksis
(Master thesis, 2011)Målet med fysioterapi er å skape bedre forutsetninger for helse og livsutfoldelse hos mennesker med plager knyttet til bevegelsessystemet. I fysioterapeuters yrkeshverdag er bevegelser, individuelt eller i gruppe et ... -
Å åpne døra mot verda og framtida. Studenters tanker omkring sin framtidige yrkesfaglærerrolle
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Artikkelen presenterer en studie der et utvalg studenter på praktisk pedagogisk utdanning for yrkesfag (PPUY) reflekterer over sin fremtidige lærerrolle. Studenter som gjennomfører PPUY har som regel en lang yrkespraksis ... -
Åarjelsaemiej tjoeje - dolvetje jih daaletje ; Sørsamers stemme - fortid og nåtid
(Master thesis, 2015-07-06)