Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på tittel
Viser treff 796-815 av 2026
-
Hvordan barnehagelæreren kan møte barn med utagerende atferd på en respektfull måte.
(Master thesis, 2022) -
Hvordan beskriver barnehagelærere sin erfaring med taleflytvansker hos barn?
(Master thesis, 2017) -
Hvordan beskriver logopeder sitt arbeid med det emosjonelle aspektet ved stamming hos barn som stammer?
(Master thesis, 2019)Masteroppgave i logopedi - Nord universitet, 2019 -
Hvordan bidrar rammeplanen for norsk sykepleierutdanning til akademisk profesjonskompetanse?
(Journal article; Peer reviewed, 2012) -
Hvordan bruker lærere det fysiske læringsmiljøet for å fremme begynneropplæring i norskfaget?
(Master thesis, 2022) -
Hvordan elever i videregående skole opplever bruk av musikk i kroppsøving
(Master thesis, 2023) -
Hvordan er elevers perspektiv på relasjonen mellom matematikk og programmering?
(Master thesis, 2023) -
Hvordan er forekomsten av sykdom og skader hos idrettsutøvere i videregående skole, og i hvilken grad bidrar kjønn, lidenskap, stress, prestasjon, bekymring og trener- utøver- relasjon til å forklare denne forekomsten?
(Master thesis, 2016-09-29)Studiens formål var å undersøke hvordan forekomsten av sykdom og skader hos idrettsutøvere i videregående skole er, og i hvilken grad kjønn, lidenskap, stress, prestasjon, bekymring og trener- utøver- relasjon bidrar til ... -
Hvordan er lærere og foreldres erfaringer med vurdering av spesialundervisningen?
(Master thesis, 2016) -
Hvordan jobbe med improvisasjon i kor – med utgangspunkt i Gunnar Erikssons metodikk.
(Master thesis, 2022) -
Hvordan kan man i barnehage bidra til at barn med innadvendt atferd mestrer sosial samhandling? : et mestringsperspektiv på innadvendt atferd
(Masteroppgave i tilpassa opplæring;nr. 1/2010, Master thesis, 2010)Denne masteroppgaven belyser barnehagens muligheter i forhold til sosial samhandling hos barn med innadvendt atferd. UndersøkeIsens utgangspunkt i den forbindelse er å rette fokus mot innadvendte barns potensialer for ... -
Hvordan kan opplæringen på TEK tilpasses elevenes læringsbehov og yrkesplaner?
(Master thesis, 2023) -
Hvordan kan skolen tilpasse opplæringen for elever med fin- og grovmotoriske vansker (på 1. trinn)?
(Masteroppgave i tilpassa opplæring;7/2013, Master thesis, 2013)