Show simple item record

dc.contributor.authorLøfsnæs, Elsa
dc.date.accessioned2012-11-21T10:22:06Z
dc.date.available2012-11-21T10:22:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationLøfsnæs, E. (2011). To lærerstudenters refleksjoner over egen undervisning og seg selv i de undervisningskulturelle sammenhengene. Psykologi i kommunen 46(2), 49-55.no_NO
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/145805
dc.description.abstractArtikkelen framstiller hvordan to deltids lærerstudenters i sine vikariater i grunnskoler et år etter avsluttet pedagogikkfaglig del i utdanningen reflekterer over hvordan de opplever egen undervisning og seg selv i den undervisningskulturelle sammenhengen. Studentene har tidligere vikariert i samme grunnskoler, og har dannet seg oppfatninger om undervisningskulturen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherPsykologi i kommunenno_NO
dc.subjectlærerstudenterno_NO
dc.subjectundervisningskulturno_NO
dc.subjectundervisningno_NO
dc.subjectrefleksjonno_NO
dc.titleTo lærerstudenters refleksjoner over egen undervisning og seg selv i de undervisningskulturelle sammenhengeneno_NO
dc.typeJournal articleno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281no_NO
dc.source.pagenumbers. 49-55no_NO
dc.source.volume46no_NO
dc.source.journalPsykologi i kommunenno_NO
dc.source.issue2no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record