dc.contributor.author | Løfsnæs, Elsa | |
dc.date.accessioned | 2012-11-21T10:22:06Z | |
dc.date.available | 2012-11-21T10:22:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Løfsnæs, E. (2011). To lærerstudenters refleksjoner over egen undervisning og seg selv i de undervisningskulturelle sammenhengene. Psykologi i kommunen 46(2), 49-55. | no_NO |
dc.identifier.issn | 1892-3364 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145805 | |
dc.description.abstract | Artikkelen framstiller hvordan to deltids lærerstudenters i sine vikariater i grunnskoler et år etter avsluttet pedagogikkfaglig del i utdanningen reflekterer over hvordan de opplever egen undervisning og seg selv i den undervisningskulturelle sammenhengen. Studentene har tidligere vikariert i samme grunnskoler, og har dannet seg oppfatninger om undervisningskulturen. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Psykologi i kommunen | no_NO |
dc.subject | lærerstudenter | no_NO |
dc.subject | undervisningskultur | no_NO |
dc.subject | undervisning | no_NO |
dc.subject | refleksjon | no_NO |
dc.title | To lærerstudenters refleksjoner over egen undervisning og seg selv i de undervisningskulturelle sammenhengene | no_NO |
dc.type | Journal article | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 49-55 | no_NO |
dc.source.volume | 46 | no_NO |
dc.source.journal | Psykologi i kommunen | no_NO |
dc.source.issue | 2 | no_NO |