Utvikling av prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler: en aksjonsforskningsprosess for dokumentasjon av tilpasset opplæring
dc.contributor.author | Thorshaug, Gerd | |
dc.date.accessioned | 2009-10-15T13:17:34Z | |
dc.date.issued | 2009-10-15T13:17:34Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147161 | |
dc.description.abstract | Oppgaven handler om hvordan en kan utvikle en metodikk for dokumentasjon av tilpasset opplæring gjennom en aksjonsforskningsprosess. Jeg har gjennom et år studert egen organisasjon med tanke på hvordan en kan komme fram til egnede prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler på ungdomstrinnet i Steinkjer kommune. De ansatte ved Steinkjer ungdomsskole har vært mine medforskere. | en |
dc.format.extent | 1789430 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.subject | tilpasset opplæring | en |
dc.subject | ungdomsskolen | en |
dc.subject | Steinkjer kommune | en |
dc.subject | aksjonsforskning | en |
dc.title | Utvikling av prosedyrer for individuelle utviklingsplaner og elevsamtaler: en aksjonsforskningsprosess for dokumentasjon av tilpasset opplæring | en |
dc.type | Master thesis | en |